سال 96 |
نام دانشكده: پرستاري و پيرا پزشكي آمل برنامه عملياتي دفتر توسعه آموزش دانشكده در سال 1396 هدف كلي : افزايش به ميزان 30 درصد درشاخص هاي مرتبط با دفتر توسعه آموزش رديف | هدف اختصاصي | رديف | عنوان پروژه | رديف | اقدام عملياتي هر پروژه | 1 | توسعه دانش و مهارت اعضا هيئت علمي و مدرسين در خصوص برگزاري دروس به صورت مجازي | 1 | طراحي و تدوين محتوي برنامه هاي آموزش مجازي | 1 | 100% اعضاي هيت علمي نحوه برگزاري و تدوين محتوي درسي براي آموزش مجازي را فرا گرفته باشند | 2 | 50% اعضاي هيت علمي محتواي درسي آموزش مجازي را فراهم نموده باشند | 3 | حداقل براي30% از دروس دانشكده بعضي جلسات به شكل مجازي ارائه گردند | 2 | ساماندهي، هدايت و تسهيل پژوهش هاي مرتبط با امور آموزشي و به كارگيري نتايج در جهت پيشرفت فرايند آموزش و ارتقاء دانشگاه و مركز مطالعات و توسعه آموزش پزشكي | 1 | اجراي طرح هاي تحقيقاتي با محوريت اولويت هاي پژوهش در آموزش | 1 | تصويب حداقل 3 طرح تحقيقاتي در زمينه پژوهش در آموزش در سال توسط اعضاي هيئت علمي دانشكده | 2 | انتشار حداقل1 مقاله در زمينه پژوهش در آموزش در سال توسط اعضاي هيئت علمي دانشكده | 3 | افزايش فرايندهاي مداخله اي در زمينه آموزش فعال، پويا و خلاق | 1 | اجراي نوآوري در فرايندهاي مداخله اي در حيطه مختلف آموزش به منظور ارتقاء كيفيت آموزشي و تدوين و ارائه روش هاي جديد آموزشي | 1 | آشنايي 100% اعضاي هيئت علمي دانشكده به نحوه فرايند نويسي | 2 | تصويب حداقل 3 فرايند مداخله اي در زمينه آموزش | 4 | پيشنهاد تشكيلات مناسب براي تحقق اهداف و شرح وظايف مركز مطالعات و توسعه | 1 | ايجاد و ساماندهي ساختار، فضاي فيزيكي و تشكيلات مناسب و فراهم آوردن فرايند لازم براي ارتقاء مستمر كيفيت و فعاليتهاي مركز مطالعات | 1 | اختصاص فضاي فيزيكي مستقل براي EDO | 2 | فراهم نمودن تجهيزات لازم براي EDO | 3 | اختصاص يك كارشناس مستقل براي EDO | 5 | ايجاد و ارتقاء سيستم بهره وري آموزشي | 1 | تدوين و بازنگري طرح درس ها و طرح دوره | 1 | ارائه 100 % طرح درس طرح دوره جهت كليه دروس تئوري در ابتداي هر ترم توسط اعضاي هيت علمي دانشكده | 2 | ارائه 50 % طرح درس و طرح دوره جهت كليه دروس تئوري در ابتداي هر ترم توسط اساتيد مدعو | 2 | تدوين و بازنگري لاگ بوگ | | ارائه لاگ بوگ براي80% دروسي كه به شكل كارآموزي و كارورزي برگزار مي گردند در ابتداي هر ترم به دانشجو | ايجاد و ارتقاء سيستم بهره وري آموزشي | 1 | ارزيابي كيفي آزمون | 1 | ارزيابي 100% سوالات MCQ ارائه شده توسط اساتيد | 2 | ارزيابي 100% سوالات تشريحي ارائه شده توسط اساتيد | 2 | ارائه شناسنامه سوالات | | ارائه 100% شناسنامه سوالات توسط اعضاي هيت علمي دانشكده | 2 | ارائه 80% شناسنامه سئوالات توسط اساتيد مدعو | 6 | توانمندسازي اعضاي هيئت علمي و مدرسين | 1 | اجراي كارگاههاي آموزشي جهت توانمندسازي اعضاي هيئت علمي و مدرسين بر پايه نيازسنجي ابتداي سال | 1 | پوشش 100% كارگاه هاي موردنياز براساس نيازسنجي ابتداي سال | 2 | اجراي كارگاههاي آموزشي جهت توانمندسازي اعضاي هيئت علمي جديد الورود | 2 | پوشش 100% كارگاه هاي موردنياز براساس نيازسنجي | توجه !! تعداد اهداف اختصاصي ، عنوان پروژه و اقدام عملياتي هر پروژه در جدول فوق قابل افزايش و كاهش مي باشد. |
1395/11/25 |