دلایل عدم تحقق
(کسب میزان انتظار)
|
میزان عملکرد
یا پیشرفت
|
میزان مورد انتظار
(بر اساس برنامه عملیاتی)
|
نام فعالیت
|
ردیف
|
|
۱۰۰%
|
افزایش سالیانه ۲۹%
|
افزایش آشنایی کلیه اعضای هیئت علمی با آموزش مجازی
|
|
بعد راه تا ساری جهت فراهم نمودن محتوای الکترونیکی درس
|
۵۰%
|
۱۰% دروس
|
ارائه دروس به شکل آموزش مجازی
|
|
|
۱۰۰%
|
۱۰۰%
|
افزایش توانمندی علمی اعضای هیئت علمی در زمینه آموزش ( شرکت در کارگاههای آموزشی )
|
|
نامناسب بودن زمان برگزاری بسیاری از کارگاهها
|
۷۰%
|
۱۰۰%
|
افزایش توانمندی علمی اعضای هیئت علمی در زمینه پژوهش ( شرکت درکارگاههای آموزشی )
|
|
طولانی بودن روند بررسی و تصمیم گیری برای تصویب طرح
و عدم تمایل اعضای هیئت علمی
|
۸۰%
|
توسط اعضا هیئت علمی ۲ عدد در هر سال برای کل دانشکده
|
ارائه طرح های تحقیقاتی پژوهش در آموزش
|
|
طولانی بودن روند بررسی و تصمیم گیری برای تصویب طرح که سبب طولانی شدن ارائه آن به شکل مقاله می گردد و هم چنین طولاني بودن روند داوري مقالات
|
۴۰%
|
سالانه حداقل ۲عدد برای کل دانشکده
|
چاپ مقاله در زمینه پژوهش در آموزش
|
|
عدم همکاری اساتید مدعو در ارائه طرح درس و دوره
|
۸۳%(پرستاری)
۲۲% (پیراپزشکی)
|
۱۰۰%
|
ارائه طرح درس و طرح دوره توسط اساتید دانشکده در ابتدای هر ترم
|
|
عدم تمایل اعضای هیئت علمی بدلیل مشغله فراوان و کم بودن تعداد اعضای هیئت علمی
|
۵۰%
|
سالانه حداقل ۲عدد برای کل دانشکده
|
ارائه فرایند آموزشی
|
|
|
۲۲% (پرستاری)
۷.۵%(پیراپزشکی)
|
۷۵%
|
ارائه شناسنامه سوالات امتحانی
|
|