Skip to content

برنامه عملیاتی سال 1394

گزارش  عملکرد دفتر توسعه آموزش درسال ۹۴ – دانشکده پرستاری و پیراپزشکی آمل

دلایل عدم تحقق

(کسب میزان انتظار)

میزان عملکرد

یا پیشرفت

میزان مورد انتظار

(بر اساس برنامه عملیاتی)

نام فعالیت

ردیف

 

۱۰۰%

افزایش سالیانه ۲۹%

افزایش آشنایی کلیه اعضای هیئت علمی با آموزش مجازی 

 

بعد راه تا ساری جهت فراهم نمودن محتوای الکترونیکی درس

۵۰%

۱۰% دروس

ارائه دروس به شکل آموزش مجازی

 

 

۱۰۰%

۱۰۰%

افزایش توانمندی علمی اعضای هیئت علمی در زمینه آموزش ( شرکت در کارگاههای آموزشی ) 

 

نامناسب بودن زمان برگزاری بسیاری از کارگاهها

۷۰%

۱۰۰%

 افزایش توانمندی علمی اعضای هیئت علمی در زمینه پژوهش ( شرکت درکارگاههای آموزشی ) 

 

طولانی بودن روند بررسی و تصمیم گیری برای تصویب طرح

و عدم تمایل اعضای هیئت علمی

۸۰%

توسط  اعضا هیئت علمی ۲ عدد در هر سال برای کل دانشکده

ارائه طرح های تحقیقاتی پژوهش در  آموزش

 

طولانی بودن روند بررسی و تصمیم گیری برای تصویب طرح  که سبب طولانی شدن ارائه آن به شکل مقاله می گردد و هم چنین طولاني بودن روند داوري مقالات 

۴۰%

سالانه حداقل ۲عدد برای کل دانشکده

چاپ مقاله در زمینه  پژوهش در آموزش 

 

عدم همکاری اساتید مدعو در ارائه طرح درس و دوره

۸۳%(پرستاری) 

۲۲% (پیراپزشکی)

۱۰۰%

ارائه طرح درس و طرح دوره توسط اساتید دانشکده در ابتدای هر ترم

 

عدم تمایل اعضای هیئت علمی بدلیل مشغله  فراوان و کم بودن تعداد اعضای هیئت علمی

۵۰%

سالانه حداقل ۲عدد برای کل دانشکده

ارائه فرایند آموزشی  

 

 

۲۲% (پرستاری) 

۷.۵%(پیراپزشکی)

۷۵%

ارائه شناسنامه سوالات امتحانی