Skip to content

برنامه عملیاتی سال 1395

گزارش  عملکرد دفتر توسعه آموزش در سال ۹۵ – دانشکده پرستاری و پیراپزشکی آمل

دلایل عدم تحقق

(کسب میزان انتظار)

میزان عملکرد

یا پیشرفت

میزان مورد انتظار

(بر اساس برنامه عملیاتی)

نام فعالیت

ردیف

 

۱۰۰%

افزایش سالیانه ۲۹%

افزایش آشنایی کلیه اعضای هیئت علمی با آموزش مجازی 

 

بعد راه تا ساری جهت فراهم نمودن محتوای الکترونیکی درس

۳۰%

۲۰% دروس

ارائه دروس به شکل آموزش مجازی

 

نامناسب بودن زمان برگزاری بسیاری از کارگاهها که بعد از ورود آنان تشکیل نشده اند

۸۰%

۱۰۰%

افزایش توانمندی علمی اعضای هیئت علمی جدید  در زمینه آموزش ( شرکت در کارگاههای آموزشی )

 

نامناسب بودن زمان برگزاری بسیاری از کارگاهها که بعد از ورود آنان تشکیل نشده اند

۶۰%

۱۰۰%

افزایش توانمندی علمی اعضای هیئت علمی جدید  در زمینه پژوهش ( شرکت درکارگاههای آموزشی ) 

 

طولانی بودن روند بررسی و تصمیم گیری برای تصویب طرح

و عدم تمایل اعضای هیئت علمی

۳۵%

توسط  اعضا هیئت علمی ۳ عدد در هر سال برای کل دانشکده

ارائه طرح های تحقیقاتی پژوهش در  آموزش 

 

طولانی بودن روند بررسی و تصمیم گیری برای تصویب طرح

و عدم تمایل اعضای هیئت علمی

۴۰%

سالانه حداقل ۲عدد برای کل دانشکده

چاپ مقاله در زمینه  پژوهش در آموزش 

 

 

۶۸% (پرستاری)

۳۹% (پیراپزشکی)

۱۰۰%

ارائه طرح درس و طرح دوره توسط اساتید دانشکده در ابتدای هر ترم

 

عدم تمایل اعضای هیئت علمی بدلیل مشغله  فراوان و کم بودن تعداد اعضای هیئت علمی

۰%

سالانه حداقل ۲عدد برای کل دانشکده

ارائه فرایند آموزشی  

 

 

۰

۱۰۰%

ارائه شناسنامه سوالات امتحانی