گزارش عملکرد دفتر توسعه آموزش در سال ۹۵ – دانشکده پرستاری و پیراپزشکی آمل
|
دلایل عدم تحقق
(کسب میزان انتظار)
|
میزان عملکرد
یا پیشرفت
|
میزان مورد انتظار
(بر اساس برنامه عملیاتی)
|
نام فعالیت
|
ردیف
|
|
۱۰۰%
|
افزایش سالیانه ۲۹%
|
افزایش آشنایی کلیه اعضای هیئت علمی با آموزش مجازی
|
|
بعد راه تا ساری جهت فراهم نمودن محتوای الکترونیکی درس
|
۳۰%
|
۲۰% دروس
|
ارائه دروس به شکل آموزش مجازی
|
|
نامناسب بودن زمان برگزاری بسیاری از کارگاهها که بعد از ورود آنان تشکیل نشده اند
|
۸۰%
|
۱۰۰%
|
افزایش توانمندی علمی اعضای هیئت علمی جدید در زمینه آموزش ( شرکت در کارگاههای آموزشی )
|
|
نامناسب بودن زمان برگزاری بسیاری از کارگاهها که بعد از ورود آنان تشکیل نشده اند
|
۶۰%
|
۱۰۰%
|
افزایش توانمندی علمی اعضای هیئت علمی جدید در زمینه پژوهش ( شرکت درکارگاههای آموزشی )
|
|
طولانی بودن روند بررسی و تصمیم گیری برای تصویب طرح
و عدم تمایل اعضای هیئت علمی
|
۳۵%
|
توسط اعضا هیئت علمی ۳ عدد در هر سال برای کل دانشکده
|
ارائه طرح های تحقیقاتی پژوهش در آموزش
|
|
طولانی بودن روند بررسی و تصمیم گیری برای تصویب طرح
و عدم تمایل اعضای هیئت علمی
|
۴۰%
|
سالانه حداقل ۲عدد برای کل دانشکده
|
چاپ مقاله در زمینه پژوهش در آموزش
|
|
|
۶۸% (پرستاری)
۳۹% (پیراپزشکی)
|
۱۰۰%
|
ارائه طرح درس و طرح دوره توسط اساتید دانشکده در ابتدای هر ترم
|
|
عدم تمایل اعضای هیئت علمی بدلیل مشغله فراوان و کم بودن تعداد اعضای هیئت علمی
|
۰%
|
سالانه حداقل ۲عدد برای کل دانشکده
|
ارائه فرایند آموزشی
|
|
|
۰
|
۱۰۰%
|
ارائه شناسنامه سوالات امتحانی
|
|